- Kodanikeühendus Puhas Taevas - http://www.puhastaevas.ee -

Chemtrailide tegemist juhitakse USA eriüksuse SOCOM juhtimiskeskusest?

28. märtsi 2014.a. Postimehe artiklis „USA teooria Malaisia kadunud lennuki kohta: kõik on suur pettus“ on tsiteeritud USA sõjaväelise väljaande Veterans Today peatoimetajat  Gordon Duffi, kes jagas lennukisüsteemide kohta üksikasjalikku informatsiooni. Kui see on tõsi, mida Duff räägib, siis on üpris tõenäoline, et ka lennukitelt tehtava keemiapritsimise juhtimine toimubki just sedasi.

«Uudistes on palju räägitud lennusüsteemide välja lülitamisest. Boeing 777-200-l on süsteeme, mida ei saa välja lülitada. Üks neist on mootorite kontrollsüsteem,» teatas Duff.

«Paar aastat tagasi oli ühel Boeing 777 lennukil väike kütuseleke. See oli nii minimaalne, et lennuki enda kontrollsüsteem sellele ei reageerinud. Samas aga jälgisid Suurbritannias selle lennuki tehnilist olukorda Rolls Royce’i firma esindajad. Nad saatsid satelliitside SatComi kaudu Vaikse ookeani kohal lennanud lennuki meeskonnale teate ja soovitasid tähelepanelikult jälgida vasaku mootori rõhku ja temperatuuri. Pärast õnnestunud maandumist seiskasid Rolls Royce`i esindajad selle lennuki vasaku mootori arvuti abil,» tõi Duff näite.

Rolls Royce ei ole seni oma seotust kadunud Malaisia lennukiga kommenteerinud. Duff rõhutas, et nüüdisajal on lennukitel väga raske teadmata kadunuks jääda.

«Neid ei saa kaaperdada ilma, et näiteks USA eriüksus SOCOM (The United States Special Operations Command) ei sekkuks. SOCOMil on olemas võimalus kontrollida lennukite liikumist ning lülitada välja ka lennusüsteemid,» teatas Duff.

Boeing teatas 2006. aastal, et nad võtsid kasutusele uue lennujälgimissüsteemi, mis aitab kaaperdamisi ära hoida. Selle süsteemiga saab piloodid kõrvale jätta ning arvutisüsteemi abil maandada lennuk vajalikus kohas. Tegemist on autopilootsüsteemiga, mille saab käivitada kas piloot või mõni teine isik raadio või satelliidi abil.

Kokkuvõte: Kui satelliidi või raadioside abil on võimalik lennuki juhtimissüsteemid üle võtta ja lennuk maandada sinna kuhu vaja, siis keemiapritsimise sisse-välja lülitamine piloodi teadmata on selle kõrval nagu lapsemäng. Kas ameeriklaste SOCOM juhib globaalselt keemiapritsimist? Täiesti võimalik, sest ligipääs satelliitidele ja lennukite pardaarvutitele on neil ju olemas.

Postimehe artiklit loe siit:
USA teooria Malaisia kadunud lennuki kohta: kõik on suur pettus [1]